donderdag 13 maart 2014

Blije klanten

Er gaat niets boven een blije klant! Iemand die je werk zeer waardeert en dit naar je uit. Hoe ga je daar eigenlijk mee om? We moeten toch altijd kritisch zijn en streven naar beter, best? Het is belangrijk dat je als ondernemer je successen viert. Hoe klein of groot deze ook zijn.

Onlangs hebben wij een nieuw logo opgeleverd van Keet Thuis! En deze geweldig gastouder was helemaal in de wolken met het nieuwe logo. Hoewel het ons werk is om iets moois te maken moeten wij niet de illusie hebben dat al ons werk per definitie mooi is. 

Wij maken het voor de klant. Het is dus belangrijk dat wij niet met de klant om gaan zoals wij behandeld willen worden. Maar hoe de klant behandeld wil worden. Dit uit zich ook in het werk dat je aflevert aan de klant. Als je in staat bent om de klant te gegeven wat hij wil dat zal het resulteren in een tevreden klant die een ambassadeur voor jouw bedrijf wordt :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten